Uutiset

Demos Helsingin saavutukset vuonna 2014

23.06.2015

Resurssiviisaus ja viheliäiset ongelmat nousivat strategioiden ja ohjelmien vakioteemoiksi. Demos Helsinki esitteli nämä käsitteet suomalaiseen keskusteluun jo 2010–2012. Kuluttaja-cleantech esiteltiin nousevana ilmiönä suomalaiselle ja kansainväliselle yleisölle elokuussa julkaistussa blogikirjoituksessa ja marraskuussa ilmestyneessä Resurssiviisas talous avaa kuluttaja bisnekselle uusia markkinoita -whitepaperissa. Smart Retro -hanke synnytti uuden pohjoismaisen mallin startupeja, kaupunkeja ja…

Resurssiviisaus ja viheliäiset ongelmat nousivat strategioiden ja ohjelmien vakioteemoiksi. Demos Helsinki esitteli nämä käsitteet suomalaiseen keskusteluun jo 2010–2012.

Kuluttaja-cleantech esiteltiin nousevana ilmiönä suomalaiselle ja kansainväliselle yleisölle elokuussa julkaistussa blogikirjoituksessa ja marraskuussa ilmestyneessä Resurssiviisas talous avaa kuluttaja bisnekselle uusia markkinoita -whitepaperissa.

Smart Retro -hanke synnytti uuden pohjoismaisen mallin startupeja, kaupunkeja ja suuria yrityksiä yhdistävälle urbaanien palvelujen kehitystyölle.

Demos Effect toteutti Smart Society -teemaisen kehitysprosessin yli miljardin euron vuotuisen liikevaihdon tekevälle Gasum Oy:lle. Prosessin tuloksena teema nousi Gasumin konsernistrategiaan.

Demos Helsinki kasvatti toimintansa volyymiä yli 20% sekä liikevaihdossa että työntekijämäärässä mitattuna.

Lisää merkkipaaluja alla:

demos highlights vuonna 2014

 

Demos Helsingin vuoden 2014 vuosikertomus löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Lisää aiheesta