Julkaisu

17 tapaa luoda uusia markkinoita

Uusien tarpeiden luominen ja niillä vanhojen korvaaminen on kulutuskulttuurin ja kapitalismin modus operandi. Se on myös talouskasvun ydin. Peloton luo tuotteita, joiden avulla elät vähemmillä luonnonvaroilla entistä paremmin. Peloton-yhteisössä ei paasata pahuudesta tai tunneta angstia siitä, tajuavatko kaikki, millainen murros on käsillä. Tajusivat tai eivät, muutos koskee kaikkia.

Luonnonresurssit niukkenevat. Resurssikilpailu etenee seuraavien viiden vuoden aikana kuluttajamarkkinoille. Tämän tulevaisuuskatsauksen luettuasi tiedät, mille aloille ja miten muutos iskee ja mitä uusia mahdollisuuksia resurssikilpailu luo.

Katsaus perustuu ennakoivaan tutkimukseen sekä käytännön liiketoiminnan kehittämistyöhön vertaishautomo Peloton Clubissa. Peloton Club on ketterä ja yhteisöllinen kasvuohjelma. Siinä yritykset luovat arvoa ratkomalla energiankäytön ongelmia. Katsauksesta löydät myös visiot siitä minkälainen on tulevaisuuden liiketoiminta, kaupunki, koti ja ruokajärjestelmä.

Lisää aiheesta