PEERSOME 2012 oli maailman ensimmäinen vertaisryhmät ja käyttäytymismuutoksen yhdistävä huippukonferenssi. PEERSOMEssa kokoontuivat yritysjohtajat, tutkijat, yrittäjät ja erilaisten ryhmien jäsenet rakentamaan yhdessä kestävien elämäntapojen tulevaisuutta ja käyttäytymismuutoksen bisnestä.
PEERSOME 2012 oli maailman ensimmäinen vertaisryhmät ja käyttäytymismuutoksen yhdistävä huippukonferenssi. PEERSOMEssa kokoontuivat yritysjohtajat, tutkijat, yrittäjät ja erilaisten ryhmien jäsenet rakentamaan yhdessä kestävien elämäntapojen tulevaisuutta ja käyttäytymismuutoksen bisnestä.
Ryhmät pyörittävät maailmaa. Ryhmiin kuuluvat ovat uudenlaisia kuluttajia. Itsevarmempia, voimakkaampia ja, mikä tärkeintä, halukkaampia muuttamaan elämäntapojaan. Yhdessä.
Tutkimuksen mukaan juuri ryhmät vaikuttavat käyttäytymiseen kaikkein voimakkaimmin. PEERSOME 2012 lavalle astuivat maailman menestyksekkäimmät bisnes -ja tutkimusaloitteet, jotka hyödynsivät ryhmiä kestävien elämäntapojen levittämisessä. Mukana oli asiantuntijoita ja tekijöitä psykologian, taloustieteen, kulttuurintutkimuksen, markkinoinnin, teknologian ja yritysmaailman huipulta. PEERSOME 2012 potkaisi käyntiin Peloton – Business of Behavior Change -tutkimuksen, jossa mukana ovat Tekes, Fazer, Biolan ja HOAS.
Syksyn kuumimmassa seminaarin keynote-puhujat olivat June Flora (Stanford University), David Fetherstonhaugh & Annie Valdez (IDEO), Richard Wright (Unilever), Minna Ruckenstein (NCRC), Satu Kalliokulju (Nokia) ja Demos Helsingin Tuuli Kaskinen, Roope Mokka ja Tommi Laitio.