Hyperconnected business -julkaisu on personoitu raportti, joka auttaa yrityksiä luomaan uusia resurssiviisaita arvontuotannon malleja. Se perustuu Demos Helsingin tunnistamaan kuuteen arvontuotannon malliin, jotka digitalisaatio ja teknologinen kehitys mahdollistavat. Tutustu julkaisuun täällä.
Digitalisaatio ja internetin kehitys lisäävät digitaalisia yhteyksiä asioiden ja ihmisten välillä johtaen hyperkytkeytyneeseen maailmaan. Yritysten näkökulmasta se tarkoittaa radikaalia liiketoimintaympäristön muutosta.
Muutokset, jotka ovat disruptoineet musiikki- ja media-alan haastavat nyt kaiken liiketoiminnan. Menestyäkseen yritysten on muokattava liiketoimintamalleja vastaamaan näihin muutoksiin. Hyperconeected business -julkaisu auttaa siinä tunnistamalla parhaat uudet tavat tuottaa arvoa ja tehostaa toimintaa teknologiaa hyödyntämällä.