Julkaisu

Consider it solved! Kuinka Suomi ratkaisee maailman viheliäisimmät ongelmat

25.11.2010

Maiden brändäyksessä on kyse niiden ainutlaatuisten kollektiivisten vahvuuksien tunnistamisesta ja hyödyntämisestä. Tämän pohjalta luotiin Suomelle maabrändi. Tämä raporttii tuo maabrändäämiseen uuden ulottuvuuden: brändin määrittämisen sijaan tutkimme kuinka brändi saattaa yhteen maailmanlaajuisen kysynnän ja paikalliset vahvuudet. Tällä tavoin suomalaisille teollisuuden aloille, kaupungeille ja monille muille organisaatioille annettiin suoria ohjeita kuinka tehdä…

Maiden brändäyksessä on kyse niiden ainutlaatuisten kollektiivisten vahvuuksien tunnistamisesta ja hyödyntämisestä. Tämän pohjalta luotiin Suomelle maabrändi. Tämä raporttii tuo maabrändäämiseen uuden ulottuvuuden: brändin määrittämisen sijaan tutkimme kuinka brändi saattaa yhteen maailmanlaajuisen kysynnän ja paikalliset vahvuudet. Tällä tavoin suomalaisille teollisuuden aloille, kaupungeille ja monille muille organisaatioille annettiin suoria ohjeita kuinka tehdä Suomesta maailman viheliäisimpien ongelmien ratkaisijan.

Tekijät: Tuuli Kaskinen, Tuula Kousa, Outi Kuittinen, Tommi Laitio, Antti Lippo, Roope Mokka, Aleksi Neuvonen, Tuula Tuomi, Simo Vassinen

[pdfviewer width=”676px” height=”940px” beta=”true/false”]https://demoshelsinki.fi/wp-content/uploads/2014/08/TS_koko_raportti_FIN.pdf[/pdfviewer]

Lisää aiheesta